Vipps relansering

 

Hva var oppdraget? 

Vipps var tidligere heleid av DNB, men nå hadde de fått mange flere eiere. Vi skulle samle den nye organisasjonen til felles lansering av Vipps 

Hva vi gjorde

Vi samlet alle til en fagsamling på dagen, med påfølgende middag og fest på Rockefeller om kvelden. Målet var å få den nye organisasjonen til å ta eierskap til Vipps merkevaren.  

Hva ble resultatet? 

Den nye organisasjon ble bedre kjent, og skapte gode relasjoner på tvers av bankene. Tilbakemeldinger i etterkant var at deltagerne skjønte hvordan de kunne bidra til å løfte merkevaren Vipps videre sammen. 

 Topp underholdning for deltagerne på samlingen for Vipps.

Topp underholdning for deltagerne på samlingen for Vipps.

 Foredragsholdere som engasjerte og inspirerte publikum på Vipps-konferansen

Foredragsholdere som engasjerte og inspirerte publikum på Vipps-konferansen