Oversikt over prosjekter

Dette er en passordbeskyttet side for våre prosjekter

 
 

Åpning av norway cup

6.Sans har produsert åpningsshowet og minikonsertene på hovedscenen igjennom Norway Cup 2010-2015 med stor suksess. Åpningsshowet på Norway Cup har vært en av årets store begivenheter for unge på en trygg arena. På minikonsertene har flere typer artister underholdt og 6.SANS har fått positive tilbakemeldinger på oppsett og rigging.

 

Spar tid med mobilbillett

Hva er raskest? Betale hos sjåføren eller reise med mobilbillett? Kollektivselskapet Brakar ønsket å vise fordelene med mobilbillett ved å fylle en buss og ta tiden. Vi bestilte filmcrew, buss, sjåfør og over 30 passasjerer fra Drammen for å ta tiden på å fylle en buss med bruk av mobilbillett kontra standard påstigning foran med betaling til sjåfør.

Med mobilbillett kan passasjerer også bruke dørene bak på de gule bybussene i Drammen sentrum. Brakars test viste at man kun brukte 19 sekunder på å laste en buss med mobilbillett versus 5 minutter ved påstigning foran og betaling til sjåfør. Dette øker fart og effektivitet ved busstoppet og gjør reisen hurtigere og mer punktlig.

Ta den raskeste veien ombord i bussen med gyldig mobilbillett.

Se hvordan det gikk i filmen: https://youtu.be/EP3VgDb0v4A

Les mer om Brakar på www.brakar.no og/eller Brakar sin Facebookside

 
Dell_1240x865.jpg

Dell Forum

Dell EMC Forum er et globalt event som gjennomføres i mer enn 30 byer rundt hele Europa.

I Norge har Dell EMC og 6. Sans utfordret formatet, og skapt en fagdag med fokus på å lage en møteplass for bransjen. Dell EMC Forum har på to år etablert et av landets største møtearenaer for IT-bransjen.

Det unike med forumet er kompleksiteten rundt gjennomføring;
Etter at dagen startet med en felles sesjon fra scenen, fortsatte den med foredrag i 15 parallelle møterom, hvorav 4 av disse var med silent conference. I alt kunne deltakerne velge mellom nærmere 70 forskjellige foredrag. Deltakerne meldte seg på de ulike sesjonene via en avansert event-app, hvor man kunne sette opp sin private agenda.

Målet med Dell EMC Forum er å gi deltakerne økt kunnskap rundt ny teknologi og nyttige verktøy for å skape konkurransefortrinn. Årets målsetning var å skape en arena for å vise bredden av Dell EMCs kompetanse, kapasiteter og ende til ende løsninger for økt salg.

Les mer på Dell EMC Forum sin egen hjemmeside

 
Rortunet.jpg

Årsfest med Rortunet

En gang i blant kommer det en utfordring som er ekstra spennende å ta på seg. Hva med å forvandle et butikklokale til et festlokale på noen timer? 

6. Sans elsker å skape de ekstraordinære møtene, noe vi fikk muligheten på årets årsfest til Rortunet kjøpesenter.

Programmet bestod av velkomstdrink, middag, underholdning, prisutdeling og fest. Denne kvelden handlet om å sette pris på de ansatte og ledelsen ønsket en annerledes opplevelse på senteret. Derfor ble det planlagt å anvende seg av et butikklokale som skulle forvandles til et festlokale.
Det var god stemning og tok ikke lang tid før bord måtte vekk for å skape dansegulv.
Det ble satt inn teknisk til å skape magisk stemning med stemningsbasert lys og god lyd.

Når det gjelder å dekorere lokalet er dette noe 6. Sans alltid setter av tid til og dedikert personell på. Det handler om de små detaljene som skaper et helhetlig visuelt uttrykk. Butikkpersonell selger som oftest kreativitet, om det er i gjenstander eller bekledning. Det var derfor ekstra viktig for oss å gi de et levende uttrykk og kanskje litt inspirasjon slik de ofte inspirerer oss. Vi holdt det simpelt, men effektfullt.

Les mer om våre tjenester her

 

Mobilteknologi kan gjøre fantastiske ting - Telia IOT

Telia går fra å være et ”teleselskap” til ”teknologiselskap” og er med på å tilrettelegge for et smartere digitalt samfunn.

6.sans fikk i oppgave å skape en arena der Telia kunne gjenspeile bredden og mangfoldet innenfor ”tingenes internett” (IoT). Vårt mål var å inspirere gjennom å samle de sterkeste aktørene i Norge rundt temaet IoT. Over 700 mennesker var tilstede da ”Telia IoT Symposium” gikk av stabelen 13.september.

Vi ønsket å skape en utradisjonell og unik setting for arrangementet, sentralt i Oslo. SALT Art & Music har perfekt beliggenhet på Akershusstranda, bare noen få minutters gange fra Oslo sentralstasjon.

Området rundt SALT er unikt gjennom sin arkitektur og uteområde med mye muligheter. Visuelt sett ble arenaen dekorert med skreddersydd design – godt synlig i bybildet og helt opp til Ekebergåsen. Uteområdet ble rigget med alt fra ”best practice” på vann (båt-teknologi) og fjell (sau-sporing) – til mingling med matservering fra foodtrucks og utescene for underholdning. For å huse de over 700 oppmøtte fikk vi rigget et 750 kvadratmeter rammetelt til å romme et stort partnerområde og scene for faglige fellessesjoner, i tillegg til egne scener for parallelle faglige sesjoner i de unike ”hjellene” på området.

På scenene delte Amazon, Tesla og Microsoft sine suksesshistorier. NHO loste deltakerne gjennom digitaliseringsstatusen for Norge, mens verdens mest oppkoblede mann spådde hvordan fremtiden ville se ut om noen få år. Les mer om programmet her: https://telia.no/bedriftsmagasinet/over-700-ville-lare-mer-om-iot

Arrangementet ble en suksess og tilbakemeldingene var utelukkende positive. ”Telia IoT Symposium” er det første i rekken av en årlig begivenhet i Norge.

Fakta om Internet of Things:

  • IoT står for Internet of Things, også kjent som tingenes internett.

  • Begrepet brukes om fysiske objekter som kommuniserer med omverdenen via sensorer.

  • Formålet er å skape nye verdier ved bruk av sensorteknologi, data og IoT.

  • Forventningene er store, og det spås at det vil være 26 milliarder tilkoblede enheter i 2020. Alt fra kjøleskap, maskiner, biler, joggesko, tannbørster, lyspærer, hus og bygninger kan kobles sammen.

  • Det gjør at du kan motta informasjon om objektene, men også kontrollere og styre objektene.

  • Du kan for eksempel med en enkel app, slå på lyset, låse dørene eller fjernstyre oppvarming av bilen om morgenen.

 

Bak på bussen

Rød løper, piccolo som hilser deg velkommen og nye dører som åpner seg. For en deilig dag å laste ned Brakar sin reise og billett app. Vi utførte et stunt for kunde som ønsker å effektivisere og optimalisere kundeopplevelsen. Tidligere har påstigning på bussene kun vært foran med billettsjekk hos sjåfør. Nå ønsker de å åpne opp dørene bak slik at passasjerene med billett på mobil-appen kan komme raskere på. Målet er å skape mindre kø og økt trivsel for passasjerene.

Tidlig på morgenen tok vi i bruk ytterpunkter av sentrum og plasserte piccoloene våre. Kl. 07.00 stod de klare med sine sjarmerende smil og røde løpere. Deretter fikk de følge med bussene på en tur rundt i byen og rulle ut den røde løperen underveis. Til slutt plasserte de seg på Bragernes torg og Strømsø torg, midtpunktene av sentrum, hvor de sammen inviterte passasjerene inn til en ny tid som Brakarpassasjer. Vår designer in-house hadde gjort det visuelle uttrykket for kampanjen. Bybussene ble foliert med kampanjen Gå-På-Bak, som ble plassert på og over de bakerste dørene. Nettopp for å trekke blikket ditover.

Vi opplevde engasjement og nysgjerrighet. Det var ingen tvil om at piccoloer på gaten er et sjeldent syn. Den røde løperen skapte et eksklusivt inntrykk av å bli med på den digitale ferden. Samtidig så vi det som et trivelig initiativ for alle uansett.

Stuntet ble dokumentert på film og blir publisert på kundens egne sosiale medier, slik som facebook. Dette er for å informere til flere enn akkurat de som fikk det med seg under dagen.

 

VM i Døds 2017

Den 19. August 2017 gikk VM i Døds av stabelen på Frognerbadet. 6. Sans hadde nok en gang gleden av å arrangere i samarbeid med Det Internasjonale Dødseforbundet.

SE ÅRETS VIDEO HER

I år ønsket vi å øke opplevelsen for både publikum og utøvere. Årets begivenhet hadde derfor den største tekniske produksjonen noensinne. Vi utnyttet hele Frognerbadet – med inngang gjennom hovedinngang. Halve Frognerbadet var rigget som et ”festivalområde” med innhold fra våre samarbeidspartnere. Førstepremien til årets verdensmester – en bil fra Citroen(!) – tronet selvfølgelig området, i tillegg til konkurranser, servering og annet relevant innhold fra våre samarbeidspartnere. Alt i en rød tråd.

Inne på bassengområdet kunne gjestene nyte mat og drikke fra våre partnere. En 50 kvadratmeter storskjerm viste konkurransen live, med slow-motion repriser av hvert hopp og egenutviklet grafikksystem. Her kunne også publikum stemme frem sine favoritter fra tribunen. Publikumsstemmene telte som en av 6 dommerstemmer. I år var det en publikumsrekord med over 3000 tilskuere tilstede.

Årets VM i Døds har hatt en stram kommunikasjonsplan, før – under – og etter. Konkurranser fra VM i Døds og alle partnere ble gjennomført i flere kanaler i forkant av arrangementet. Alt fra VIP opplevelser på arena, til egne tilbud på varer fra våre partnere. Årets mediepartner var Snapchat og dødsingen ble distribuert til USA, UK, Canada, Australia, India, Sverige, Norge, Danmark, Irland, Finland med fler. Snapchat ga alene over 60 millioner views world wide. Sendingen fra storskjermen ble også sendt på lineær TV i flere land og livestreamet i flere digitale flater. Alle de store norske gjorde gode vinklinger på årets VM. Alt fra live sending på TV2 nyhetene, til massivt redaksjonelle omtale med blant annet 15 sider i A-magasinet med flere av årets dødseprofiler.

Les mer: 

 

 

Foto; Dag Oliver / relaxedsports.com

 

Ya Bank

6.Sans ferdigstilte en merkevareinnsikt, merkevareplattform og merkevarestrategi for yA Bank. I etterkant av dette har banken gjennomført flere forretningsmessige endringer. Med dette har blant annet nye kommunikasjonskonsepter og produktutvikling blitt sentralt – og i den sammenheng har 6. Sans bidratt med ideer, rådgivning, analyse og konseptutvikling. Resultatene av disse prosjektene er foreløpig konfidensielle.

 

Bavaria Ambassador

Bavaria lanserte i slutten av 2014 sin nye merkevarestrategi. Strategien fikk navnet «Next Level» og fokuserte på hvordan Bavaria skulle ligge et nivå foran og over konkurrentene i bilforhandler bransjen.

6.Sans ble engasjert som byrå for å kommunisere den nye strategien. Vi var tydelige på at dersom Bavaria skulle opprettholde sin kredibilitet med den nye strategien, måtte den implementeres internt før man begynte ekstern kommunikasjon.

Ett av de viktigste tiltakene vi gjennomførte for å implementere strategien internt var å lansere Bavaria Ambassadors. Hvert år skal en utvalgt ansatt fra hver av Bavaria sine 14 forhandlere igjennom et uforglemmelig program hvor man lærer om merkevaren Bavaria og «Next Level». Hvert ambassadør-kull velges for ett år av gangen og skal samarbeide om et felles mål, for implementering hos deres respektive forhandlere. Hver enkelt ambassadør stemmes frem lokalt av sine egne kolleger.

Årets kull er godt i gang med implementeringen av «Next Level» og responsen har vært utelukkende positiv.

 


Johaug kolleksjonslansering

Lansering av kleskolleksjonen til Therese Johaug i butikklokalene til EGER. 6.Sans stod for all promotering og gjennomføring av lanseringen.

Vi promoterte lanseringen på tre forskjellige steder i Oslo Sentrum for å dra publikum til arrangementet.

 
Atea_1240x865_8-1.jpg

Diplom for rosa brunost

ANFO Effekt har som målsetning å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.

Vi er stolte over å ha samarbeidet med Tine og Moods of Norway i arbeidet med å aktivere merkevaren Tine Brunost. Det ble diplom for arbeidet i kategorien Smart Single under ANFO prisutdelingen i februar og dette synes vi var utrolig stas.

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen gjennom 4 år og fått inn totalt fantastiske 355 Effekt cases. Dette er alle cases som viser at markedsføring gjør en forskjell for bedrifter og merkevarer. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.

Les mer om de rosa brunostene

 

Det er din tur - Brakar

Brakar er ansvarlig for utvikling, drift og samordning av kollektivtransport i Buskerud. Brakar sin oppgave er videre å gi informasjon til befolkningen om tilbudet, samt yte tenester relatert til dette. Utfordringen 6.Sans fikk var å få flere til å reise med Brakar, gjennom å skape en adferdsendring for både eksisterende og ikke-eksisterende kunder. Vi vet at hvordan vi kommuniserer får utslag på hvor mange som reiser kollektivt. 6.Sans har satt det overordnede budskapet «Din tur» for kollektivselskapet. Konseptet «Din tur» tas videre ut i kampanjer som går på tvers av kanaler, som annonser i print/web, sosiale medier, utendørs reklame, opplevelsesbasert kommunikasjon/event, radio, web/some/kampanjesider, osv. 6.Sans jobber kontinuerlig med Brakar med strategisk kommunikasjon og kreative uttak for Brakar.

Bussfestivalen er en del av en multichannel kampanje for Brakar. Dette stuntet hadde som hensikt å skape gode opplevelser for reisende på bussen ved at kjente artister spilte på utvalgte busser i Buskerud. Artistene var blant annet Trang Fødsel som ga de reisende en annerledes og hyggelig busstur. Viktigheten av å treffe forbrukeren på flere kanaler blir stadig større, uansett alder eller produkt.

 
Byggmakker_1240x865-1.jpg

Tradisjon med Byggmakker

I samarbeid med Byggmakker Per Strand arrangerte 6. Sans deres årlige tradisjonelle samling i forbindelse med Bygg Reis Deg messen i Lillestrøm.

Byggmakker Per Strand Gruppen består av 12 avdelinger, fra Hadsel i sør til Storslett i Nord. Vi i 6. Sans hadde gleden av å møte 59 glade og hyggelige Byggmakkere.

Målet med samlingen var å inspirere og motivere de ansatte i tillegg til å skape et bedre samhold og samarbeid på tvers av butikkene.

Vi i 6. Sans tok utfordringen på stak arm, og lagde en skreddersydd dag i Oslo hvor vi skulle vise det beste av hva Oslo har å by på. Opplevelsene og aktiviteten skulle selvsagt bygge oppunder målsetningen med samlingen.

Det hele startet med en minigolf turnering på Oslo Camping hvor de ble delt inn i lag. Turneringen engasjerte deltagerne og trigget konkurranseinstinktet.

Tanken bak aktiviteten handlet om at den krever at alle bidrar like mye for å få et godt resultat, samtidig som det krever et godt samarbeid. Det er også en gøyal aktivitet som motiverer deltagerne til å” bygge” hverandre opp.

Etter minigolf tok vi med Byggmakker inn i Folketeaterpassasjen hvor de fikk servert en deilig to retters lunsj i et stemningsfullt og innbydende lokale. Folketeaterpassasjen ligger midt mellom Youngstorget og Storgata, og tilbyr blant annet et rikholdig mattilbud, moderne kunst og verneverdig Art Deco-arkitektur.

Dette ble etterfulgt av en by vandring med tittelen: Kontrastenes Oslo.
Her skulle guidene fortelle og vise hvordan Oslo i dag blander nye og eldre bebyggelser. Byturen gav deltageren muligheten til å få en bredere forståelse av Oslos bebyggelser, ved å  observere forskjellen på nye og eldre byggkonstruksjoner.
Målet med byvandringen var å gi de ansatte ny inspirasjon de kunne ta med seg videre i hverdagen.

På kvelden duket vi opp til kveldsarrangement på Louise Restaurant på Aker brygge. Her fikk de servert deilig mat og kveldsunderholdning i historiske og flotte lokaler. Restauranten hadde et unikt interiør, med over 1000 gjenstander fra sjø, havn, brygge og skipsverft.

Arrangementet både på dagen og kvelden ble en suksess. Byggmakker Per Strand fikk en unik opplevelse av Oslo og vi oppfattet at det var god stemningen hvor de ble inspirert, motivert og bedre kjent med hverandre. Og sist, men ikke minst, samlingen bidro til at Byggmakker Per Strand fikk en bedre kultur på tvers av butikkene.

 

Canal Digital - et vinnende team

6. SANS tok turen til Stockholm i september.

Her gjennomførte vi en 3-dagers nordisk samling for kunde.

Målet var å skape en felles forståelse for at man er ETT team, som kan være en utfordring når man er stasjonert i fire ulike land.
Konseptet ble derfor ”One Nordic Beat- One Winning Team”.
Gjennom alle tre dagene var dette den røde tråden, både i plenum og på parallelle sesjoner.

For å skape en magisk fellesopplevelse som skulle sette varig inntrykk ble avslutningsmiddagen holdt på fantastiske Vasamuseet.

CD-1240-x-865.jpg
 

Telia går fra å være et ”teleselskap” til ”teknologiselskap” og er med på å tilrettelegge for et smartere digitalt samfunn.

6.sans fikk i oppgave å skape en arena der Telia kunne gjenspeile bredden og mangfoldet innenfor ”tingenes internett” (IoT). Vårt mål var å inspirere gjennom å samle de sterkeste aktørene i Norge rundt temaet IoT. Over 700 mennesker var tilstede da ”Telia IoT Symposium” gikk av stabelen 13.september.

Vi ønsket å skape en utradisjonell og unik setting for arrangementet, sentralt i Oslo. SALT Art & Music har perfekt beliggenhet på Akershusstranda, bare noen få minutters gange fra Oslo sentralstasjon.

Området rundt SALT er unikt gjennom sin arkitektur og uteområde med mye muligheter. Visuelt sett ble arenaen dekorert med skreddersydd design – godt synlig i bybildet og helt opp til Ekebergåsen. Uteområdet ble rigget med alt fra ”best practice” på vann (båt-teknologi) og fjell (sau-sporing) – til mingling med matservering fra foodtrucks og utescene for underholdning. For å huse de over 700 oppmøtte fikk vi rigget et 750 kvadratmeter rammetelt til å romme et stort partnerområde og scene for faglige fellessesjoner, i tillegg til egne scener for parallelle faglige sesjoner i de unike ”hjellene” på området.

På scenene delte Amazon, Tesla og Microsoft sine suksesshistorier. NHO loste deltakerne gjennom digitaliseringsstatusen for Norge, mens verdens mest oppkoblede mann spådde hvordan fremtiden ville se ut om noen få år. Les mer om programmet her: https://telia.no/bedriftsmagasinet/over-700-ville-lare-mer-om-iot

Arrangementet ble en suksess og tilbakemeldingene var utelukkende positive. ”Telia IoT Symposium” er det første i rekken av en årlig begivenhet i Norge.

 

Fakta om Internet of Things:

  • IoT står for Internet of Things, også kjent som tingenes internett.

  • Begrepet brukes om fysiske objekter som kommuniserer med omverdenen via sensorer.

  • Formålet er å skape nye verdier ved bruk av sensorteknologi, data og IoT.

  • Forventningene er store, og det spås at det vil være 26 milliarder tilkoblede enheter i 2020. Alt fra kjøleskap, maskiner, biler, joggesko, tannbørster, lyspærer, hus og bygninger kan kobles sammen.

  • Det gjør at du kan motta informasjon om objektene, men også kontrollere og styre objektene.

  • Du kan for eksempel med en enkel app, slå på lyset, låse dørene eller fjernstyre oppvarming av bilen om morgenen.

 

Tradisjon hos Wilhelmsen

1.juni arrangerte vi i samarbeid med Wilhelmsen, deres tradisjonelle samling i forbindelse med Nor-Shippingmessen på Norges Varemesse. Utenfor sitt eget hovedkontor på vakre Lysaker Brygge, med flott utsikt mot Oslofjorden, med ble det rigget opp til et kundearrangement.

Vi har samarbeidet med Wilhelmsen på dette arrangementet tidligere og det helt nye med årets arrangement var oppsett av to store dometelt/glober– som støtter oppunder, understreker og harmonerer med formene i Wilhelmsens nye profil. Det ga arrangementet et helt nytt og spennende utrykk hvor deltagerne fikk en ny opplevelse i arrangementet. En mangfoldig meny ble levert av Wilhelmsens utmerkede personalrestaurant i kombinasjon med to foodtrucks som ble kjørt inn på området. Den visuelle opplevelsen med glober, runde barer, farger, innredning og dekor var inspirert av Wilhelmsens nye profil. Det ble god stemning med 400 gjester i friskt og fint sommervær.

 

Urban Colors festivalen

7. juni var det «innflyttingsfestival», eller sommerfest om du vil – for alle de som jobber i Sundtkvartalet. På vegne av Sundtkvartalet AS arrangerte 6.SANS festival med hovedmålsetting om å gjøre de som nå er samlet i Sundtkvartalet bedre kjent med hverandre, med bygget og området generelt. Det var lagt opp til online spilling med grupper satt sammen på tvers av bransjer og firmaer, slik at alle garantert hadde nye fjes å hilse på i den felles kantinen neste dag (gamification). Festivalområdet var i «Elgparken» langs Akerselva, – i Sundtkvartalets egen hage, for denne dagen.

Her var det foodtrucks, premieutdeling fra spill seansen (gamification) og ellers et variert program fra en stor utescene.  Hvem brydde selv vel om det regnet absolutt hele dagen? Ikke de som jobber i Sundtkvartalet i alle fall! Vi hadde gleden av å møte over 500 glade deltagere som ble ivrig underholdt av fantastiske artister som Nosizwe, Mugisho , Trang Fødsel og Skanska-bandet.

 

Lansering av Power

Etter å ha samarbeidet med Expert i over 3 år, fikk vi æren av å arrangere internlanseringen av rebrandingen til Power.

6.Sans gleder seg til å jobbe videre med en ny merkevare i Norge, som allerede har etablert seg som en sterk aktør i resten av Norden.

 

Det nye, urbane Oslo for Skanska

6.Sans bistod med rådgivning, kreative rammer, planlegging og gjennomføring av den offisielle åpningen av Sundtkvartalet. Ordfører Marianne Borgen holdt åpningstalen og uttalte at ”Sundtkvartalet er bygget som vil være med på å aktivisere og stimulere nærmiljøets inkluderende identitet; grønn utvikling, teknologi og åpenhet.”

Det var en jordnær og hyggelig atmosfære på åpningen. Vi la opp til en ramme som tok sikte på å bidra til at alle deltagende følte seg inkludert og var stolte av å være del av den nye bydelen. Underholdningen var kortreist med husetes flygel i kafeen og IT-spesialisten til Skanska spilte saksofon til lys som danset seg gjennom etasjene. 

I juni skal 6.Sans arrangere en åpningsfestival med navn Urban Colors for Sundtkvartalets leietagere og naboer. Det vil bli en fargesprakende og inkluderende fest langs Akerselva på Elgsletta. Kvartalet kan by på restauranter og områder for ulike aktiviteter- og har en ny flerbrukshall i tillegg til et energieffektivt bygg med høyteknologiske lokaler.

Sundt-1.jpg
 

THON ROAD SHOW & 10 ÅRS JUBILEUM

6.Sans skulle skape en bursdagsfest for Thon Hotels sine ansatte og største partnere, omtrent 700 gjester. Vi arrangerte en markering for Thon Hotels sitt 10års jubileum som en strålende finale på road showet som hadde gått igjennom sommeren.

6.Sans planla og gjennomførte også roadshowet til Thon for anledningen, med 22 stoppesteder over hele landet. Det ble en arrangert en langstrakt folkefest med artister for å dra oppmerksomheten mot jubileet.

 

Redbull - Flügtag

6.Sans leverte teknisk løsning og la arrangementet til en arena med optimal utsikt for tilskuere.

Da det var forventet ekstremt mye publikum for dette arrangementet, var tett samarbeid med politi og ambulansepersonell essensielt for sikkerheten av arrangementet.

 

DNB Campus

DNB ønsket å skape engasjement rundt deres rolle som hovedsponsor på Norway Cup. Basert på dette skapte 6.SANS et konsept med mange elementer for å bygge identiteten og merkevaren til DNB blant den yngre målgruppen.

DNB Campus var en populær arena under Norway Cup, og har senere blitt tatt ut på flere andre arenaer.

DNB Campus har senere blitt brukt som uttak på Norway Cup, VM i Skiskyting og andre store arrangementer med barn i fokus.

 
Entra_Powerhouse_trapper-e1471961249200.jpg

Åpningen av Entra Powerhouse

6.Sans var prosjektleder for den offisielle åpningen av Entra Powerhouse, verdens mest miljøvennlige bygg.

Åpningen fikk internasjonal oppmerksomhet og var med på å sette Norge på kartet som et innovativt og fremtidsrettet land.

 

Åpning av Dronning Eufemias Gate

6.Sans fikk i oppdrag å skape et miljøvennlig og hyggelig publikumsarrangement i forbindelse med åpningen av Dronning Eufemias Gate i Bjørvika.

Det ble en minnerik dag med forskjellige akrobater og BMX sykkelshow, samt gratis smakebiter av mat og flere aktiviteter for de små.