6 STEG TIL EN RÅ MERKEVAREOPPLEVELSE

 

 

1. Kundemøte

Vi må forstå hvilken opplevelse kunden faktisk ønsker. Her liker vi å utfordre deres behov. Hva er budsjettet, og hva ønsker dere å oppnå med arrangementet? 

2. Merkevareinnsikt

Vi må forstå merkevaren, og da vil vi alltid etterspørre kundens strategi. Vi går aldri videre i prosessen uten innsikt, også om selve merkevaren. 

3. Idé 

Vi utvikler ideer som er strategisk forankret i kundens merkevare. Våre ideer er ikke tilfeldige. Det er slik man skaper rå merkevareopplevelser.. 

4. Konseptutvikling

Vi utvikler helhetlige konsepter, og forteller historier med en rød tråd.

5. Aktivering 

Alle uttak er annerledes og unike. Alle opplevelser er basert på merkevaren, og kunden er derfor konsekvent i sin kommunikasjon.

6. Merkevareopplevelse 

Kunden skaper verdifulle relasjoner til sine målgrupper. Målgruppen vil huske hvem det var som ga dem akkurat denne rå opplevelsen. For ingenting ved den er tilfeldig.