Hverdagsglede med One Call

En serie med aktiviteter som sprer litt hverdagsglede

OneCall er opptatt av å gi mennesker litt hverdagsglede, og i forbindelse med Valentinsdagen i februar, rigget vi en gammeldags telefonkiosk i bybildet hvor tilfeldig forbipasserende kunne bestille blomster. Blomstene fikk de fritt levert hjem til en de mente fortjente en hilsen denne dagen. Det hele ble arrangert i godt og tett samarbeid med Interflora som sto for de vakre blomstene de heldige mottagerne fikk. Det ble mange smil og overraskede ansikter på denne aktiviteten. 

I forbindelse med lansering av ny logo, ønsket One Call å gjøre et stunt i bybildet. Vi tok utgangspunkt i deres «tone of voice» i sosiale medier og gjennomføre et lavterskel event, med en overraskende og positiv vri. Målet var å skape en positiv opplevelse 1:1 og i sosiale medier.

Vi valgte å utnytte oss av det vanligvis triste regnværet på høsten i Oslo – og bidra til at One Call gjorde hverdagen litt bedre. På en svært regnfull dag ble det delt ut over 1000 One Call paraplyer rundt om i Oslo sentrum. Aktivitetene har blitt godt mottatt og filmene har blitt delt i sosiale medier med meget positiv respons.